Subject: FW: Infopäring Statistikaametist
From: "Aime Parve" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 13:22:44 +0300

From: Kristjan Erik Loik <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 22, 2024 4:54 PM
To: Aime Parve <[email-masked]>
Subject: RE: Infopäring Statistikaametist

Tere!

Kirjutan Statistikaametist uuesti kuivõrd selgus hiljuti, et IT tõrke
tõttu ei tulnud osad meie meilid läbi. Originaalkiri allpool.

Tervitustega

Kristjan Erik Loik

From: Kristjan Erik Loik
Sent: Thursday, July 18, 2024 11:14 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Infopäring Statistikaametist

Tere!

Kirjutan teile Statistikaametist. Ühe Eurostati iga-aastase küsitluse
käigus on tarvis edastada andmed sõiduautode arvu kohta („number of
registered private cars“) Tallinna, Tartu, Narva, Harjumaa (sh. Tallinn)
ja Tartumaa (sh Tartu) lõikes aasta alguse seisuga.

Kas oleks palun võimalik saada andmeid 2024. aasta alguse seisuga?
Varasemalt olen sama info teie käest saanud, juhul kui see on muutunud,
siis palun suunake mu kiri õige inimeseni.

Tervitustega

Kristjan Erik Loik
Juhtivanalüütik
Rahvastiku- ja haridusstatistika tiim
Rahvastiku- ja sotsiaalstatistika osakond
Statistikaamet
 <http://www.stat.ee> www.stat.ee

tel: +372 625 9299

  <https://www.stat.ee/img/ES_Signature.et.png>

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet>
<https://www.instagram.com/eesti_statistika>
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/>
<https://twitter.com/eestistatistika>
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Tegutseme roheliselt! Ära prindi seda e-kirja, kui see vajalik pole.